تامین صنعت رویان » بلبرینگ » بلبرینگ شیار عمیق | Deep groove ball bearings

بلبرینگ شیار عمیق | Deep groove ball bearings

  • تاریخ :‌
  • توسط : maviadmin
  • دسته بندی : بلبرینگ

    


بلبرینگ شیار عمیق SKF


بلبرینگ های شیار عمیق در صنعت دارای استفاده گسترده ای هستند.  سادگی در طراحی، غیرقابل تفکیک بودن، مناسب برای استفاده در سرعت های بالا ، استحکام بالا درحین کارکرد و نیاز به تعمیر و نگهداری اندک، باعث این محبوبیت است. به دلیل استفاده گسترده این بلبرینگ ها، شرکت SKF این نوع را در طرح ها و ابعاد گوناگون به بازار ارائه می کند.


بلبرینگ های شیار عمیق SKF  به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:


  1. Single row deep groove ball bearings (بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه)

  2. Stainless steel deep groove ball bearings (بلبرینگ های شیار عمیق فولادی ضد زنگ)

  3. Single row deep groove ball bearings with filling slots (بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه با شیارهای پر کننده )

  4. Double row deep groove ball bearings ( بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه )



بلبرینگ شیار عمیق SKF شبیه بلبرینگ های قدیمی است، با این تفاوت که در بلبرینگ شیار عمیق اس کا اف مسیر حرکت ساچمه ها به طور دقیق، ابعاد ساچمه های داخل را پوشش می دهد. نتیجه ی شیارهای عمیق بلیرینگ شیار عمیق skf بر روی ساچمه ها، تعادل بیشتر آن ها ست که منجر به حمل بارهای بالاتری نسبت به بلبرینگ های شیار کم عمق می شود. بلبرینگ شیار عمیق SKF اصطکاک کمتری دارد و شیار عمیق آن ها باعث کم شدن لرزش و سر و صدا می گردد . این بلبرینگ‌ها در مجموعه‌ای از طرح‌ها، اندازه‌ها و ظرفیت‌های حمل باری گسترده عرضه می شوند که آن ها را برای مصارف خانگی یا صنعتی ایده‌آل می‌سازد و دارای توانایی لازم برای حمل بعضی از بارهای محوری و سرعت های گردش بالا می باشند . همین موضوع باعث می شود که قیمت بلبرینگ شیار عمیق SKF تفاوت هایی با سایر بلبرینگ ها داشته باشد. همچنین بلبرینگ های شیار عمیق skf بهترین گزینه برای جایگزینی بلبرینگ های قدیمی هستند که می توانند طول عمر و کارایی ماشین آلات را بهبود بخشند و با توجه به قیمت خرید بلبرینگ شیار عمیق SKF بسیار به صرفه است.



مزایای بلبرینگ شیار عمیق SKF


بلبرینگ شیار عمیق SKF و به طور کلی بلبرینگ های SKF نسبت به بلبرینگ های قدیمی مزایای زیادی دارند که برای نوع شیار عمیق آن به شرح زیر است:


  • توانایی حمل بارهای شعاعی و محوری


یکی از مهم ترین اشکالات بلبرینگ های قدیمی ناتوانی آن ها در تحمل بارهای محوری است. بیشتر بلبرینگ‌ های شیار عمیق می‌توانند حدود ۵۰ درصد از بار شعاعی خود را در صفحه محوری تحمل کنند. اگرچه برخی از بلبرینگ های کوچک‌تر فقط می‌توانند حدود ۲۵ درصد از بار شعاعی را تحمل کنند. این توانایی بلبرینگ شیار عمیق اس کا اف، در تحمل بارهای محوری و شعاعی باعث می شود بلبرینگ های شیار عمیق کاربرد فراوانی داشته باشند و آن ها را در صنایع مختلف محبوب کرده است.


  • میزان اصطکاک پایین


بلبرینگ‌ شیار عمیق SKF اصطکاک کمتری نسبت به بلبرینگ‌ های استاندارد ایجاد می‌کند که به روش‌ های مختلف باعث صرفه‌جویی در هزینه ‌ها می‌شود. در مرحله اول، دمای کار بلبرینگ کاهش میابد، که باعث افزایش طول عمر بلبرینگ شیار عمیق اس کا اف می شود. همچنین به دلیل افزایش راندمان و کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری، کارکرد ماشین‌آلات با استفاده از بلبرینگ را ارزان‌تر می‌کند که این موارد هر کدام به تنهایی سبب سهولت در خرید بلبرینگ شیار عمیق SKF می گردد. اصطکاک کم بلبرینگ شیار عمیق اس کا اف همچنین باعث کاهش نویز و لرزش می‌شود و این بلبرینگ ‌ها را برای محیط ‌هایی با سرعت چرخش بالا ایده‌آل می‌کند. بلبرینگ شیارعمیق SKF به روغنکاری کمتری نسبت به همتایان قدیمی خود نیاز دارد.


  • سهولت نصب و کاربری


بلبرینگ شیار عمیق SKF به راحتی قابل نصب است که منجر به مونتاژ ساده و ظرفیت حمل بار بالاتر می شود. بسیاری از تولید کنندگان از مزایای بلبرینگ های شیار عمیق استفاده می کنند و ابعاد بدنه ماشین آلات را کاهش می دهند که منجر به مجموعه های کوچک تر و سبک تر می شود که به لحاظ اقتصادی امری بسیار مقرون به صرفه است و با توجه به پایین بودن قیمت بلبرینگ شیار عمیق SKF گزینه بسیار مناسبی است.



استفاده های رایج از بلبرینگ شیار عمیق SKF


هر قطعه چرخشی از یک بلبرینگ استفاده می کند و به لطف مزایای بلبرینگ شیار عمیق skf که در مورد آن ها صحبت کردیم، این دسته، رایج ترین نوع بلبرینگ هستند.


مصارف صنعتی


بلبرینگ های شیار عمیق skf اجزای ضروری ماشین آلات سنگین هستند. آن ها به ویژه در موارد زیر مفید هستند:


  • گیربکس ها
  • موتورها
  • پمپ ها
  • تجهیزات ساخت وساز
  • ماشینکاری های مهندسی
  • توربین های بادی
  • ابزارآلات پزشکی


مصارف خانگی


بلبرینگ شیار عمیق skf فقط به مصارف صنعتی محدود نمی شود. آن ها همچنین از اجزای اساسی بسیاری از وسایل در خانه شما هستند. هر وسیله ای که با موتور کار می کند حداقل یک بلبرینگ شیار عمیق دارد، از جمله ماشین لباسشویی، خشک کن، جاروبرقی و ماشین ظرفشویی.

بیشتر بلبرینگ‌ های شیار عمیق SKF دارای طراحی محافظ هستند، به این معنی که نیازی به روغن کاری یا مراقبت مداوم ندارند. با این حال، برخی از آن ها باز هستند و افزودن مقداری روان کننده مناسب می تواند طول عمر و کارایی این بلبرینگ را افزایش دهد. خوشبختانه، بلبرینگ شیار عمیق SKF ارزان است و در صورت لزوم به راحتی قابل تعویض می باشد.


مطالب مشابه

انصراف